7 Haziran 2008 Cumartesi

E okul kurulum işlemi modülü

Kurum İşlemleri Modülü; e okul ve öğrenciye ait işlemleri yürütür ve denetler.

Okula ait bilgilerin girilmesi - okulun öğretim şeklinin belirlenmesi - Türk ve yabancı uyruklu öğrencilerin kaydının yapılması, şube eklenmesi - ücretli derse giren öğretmenlerin bilgilerinin girilmesi ve öğrenci fotoğraflarının eklenmesi bu modül kullanılarak yapılabilecek işlemlerdir. Kurum İşlemleri modülünün giriş sayfası aşağıda görüntülenmiştir.

Eğitim - Öğretim Dönemi: Ekranın sol tarafında bulunan e-okul Kurum İşlemleri başlığı altında olup işlem yaptığınız eğitim-öğretim dönemi buradan seçilmelidir. Programa her girişte otomatik olarak aktif dönemi getirecektir. Daha önceki dönemlerde yaptığınız işlemleri ve bilgileri görebilmek için bu açılır listeyi kullanarak dönem seçebilirsiniz.

0 yorum: